• VoIP ústředny Daktela PBX

    VoIP ústředny Daktela PBX jsou špičkové systémy s moderními funkcemi, které ještě nedávno byly výsadou ústředen nejvyšší třídy s cenou ve stovkách tisíc korun. Naše ústředny jsou určené nejen pro malé a střední podniky, ale i pro velké společnosti s mnoha pobočkami, které mají nejvyšší nároky na výkon, kvalitu a dostupnost.
  • Virtuální VoIP ústředny

    Díky naší technologii virtuální ústředny mají naši zákazníci k dispozici hostované řešení IP telefonie bez nutnosti počátečních investic do nákupu hardware a licencí. Služba virtuální ústředny nabízí kromě standardních telefonních funkcí celou řadu funkcí jako uvítací menu do firmy (IVR), volací skupiny, funkce mobilní kanceláře nebo nahrávání hovorů.
  • Daktela Call Centrum

    Daktela Call Centrum je multikanálové kontaktní centrum, které umožňuje provozovat jak aktivní (outbound) tak i pasivní (inbound) call centra a podporuje i další komunikační kanály jako například email nebo webový chat. Pro aktivní callcentra je pro maximální zvýšení efektivity k dispozici automatické prediktivní vytáčení hovorů.